Olemme olleet kehittämässä niin kansainvälisiä kuin suomalaisia satamia. Ammattitaitoiselta henkilöstöltämme sujuu kaikki rantarakentaminen.
Omalla vesirakentamisen kalustollamme voimme toteuttaa esimerkiksi satama-altaiden ja vesiliikenneväylien ruoppaukset ja louhinnat. Pystymme toteuttamaan ruopattujen sedimenttimassojen stabiloinnin ja suunnittelemaan toteutuksen kustannustehokkaasti. Kehitämme jatkuvasti olemassa olevaa vesirakentamisen kalustoamme.
Rantojen käytettävyyden ja alueiden arvon lisäämiseksi olemme olleet rakentamassa uusia ja kunnostaneet vanhoja rantarakenteita. Olemme esimerkiksi korjanneet majakoita, tehneet siltoihin vedenalaisia perustuksia kuten myös kehittäneet tuulivoimaloiden vedessä olevia perustuksia.
Olemme toteuttaneet projekteja myös museoviranomaisten toiveiden mukaisesti. Pystymme toteuttamaan rantarakentamisen vaatimat ruoppaukset, paalutukset, elementit, kivityöt ja kaikki veden pinnan ala- ja yläpuoliset työt laadukkaasti ja vastuullisesti.
Merimerkit ovat vesiliikenteen ohjaamiseen ja navigointiin käytettäviä merkkejä, jotka rakennetaan veteen tai veden läheisyyteen maalle. Merimerkit voivat olla kiinteitä tai kelluvia, valaistuja tai valaisemattomia. Yleensä merimerkeissä on heijastimet näkyvyyden parantamiseksi pimeällä. Kiinteät merimerkit voidaan asentaa paalutuksen tavoin lyömällä ne kantavaan pohjaan tai kallioon asti tai asentamalla ne louhittuun kallioreikään. Merimerkit voidaan perustaa myös betonikasuuniin. Perustustapa valitaan syvyyden ja pohjan maaperän mukaan.
Kelluvat merimerkit ankkuroidaan pohjaan, jolloin ankkurikettinki voi olla kireä tai löysä. Kireä ankkurikettinki ei salli merimerkin liikkumista ankkurointipisteen ympärillä, kun taas löysä ankkurointi sallii vapaan kellunnan.